Întrebări despre produse și comenzi
Cum pot căuta un anumit produs în magazin?
Pentru a căuta un produs, vă rugăm să folosiți modulul de căutare existent în partea de sus a site-ului. Întroduceți informațiile căutate, iar dacă acestea se regăsesc pe site, vi se va afisa o listă a rezultatelor compatibile.
Sunt persoană juridică. Pot cumpăra?
Da, SANO.MD onorează comenzile persoanelor juridice. Pentru a primi factura fiscală cu datele firmei, vă rugăm să introduceți datele care vi se vor solicita la înregistrare sau în cadrul procesului de comandă.
Cum procedez dacă doresc ca livrarea să se facă la o altă adresă decât cea specificată în contul meu de client?
În această situație, în cadrul procesului de comandă, ve-ți avea optiunea să introduceți informațiile corespunzătoare adresei de livrare dorite.
Ce modalități de plată sunt disponibile?
Vă rugam să accesați secțiunea Achitare și livrare pentru informații detaliate.
Ce se întamplă în cazul în care am plătit cu cardul sau prin transfer bancar, însă comanda este procesată partial?
Conform reglementarilor Visa și Mastercard suma nu se poate încasa parțial. În cazul în care nu este adaugat un produs în comanda dumneavoastră, dupa ridicarea/expedierea produselor și încasarea sumei integral, se initiază o procedură de returnare a sumei aferente produsului neinclus în pachet, iar banii revin în contul de unde a fost efectuată plata în 1 - 30 zile în funcție de banca emitentă (de regulă 3 zile lucratoare).
Cum anulez o comandă?
Pentru anularea comenzilor vă rugăm să ne contactaţi la telefonul : (+373) 68 20 37 91 sau să ne scrieți la adresa electronică: sano_operator@tpc.md.
Pot să modific o comandă plasată?
În cazul în care doriți să adăugați un produs, să eliminați un produs, să modificați cantitatea comandată sau doriți să efectuați orice modificare asupra comenzii dumneavoastră, vă rugăm să ne contactați la numărul de telefon : (+373) 68 20 37 91 sau să ne scrieți la adresa electronică: sano_operator@tpc.md și vom face tot posibilul să efectuăm modificările solicitate.
Doresc să returnez o comandă
Pentru returnarea comenzilor vă rugăm să ne contactați la numărul de telefon : (+373) 68 20 37 91 sau să ne scrieți la adresa electronică: sano_operator@tpc.md.
Administrarea contului de client
Am uitat parola contului. Cum procedez?
În cazul în care nu va amintiți parola contului Dvs., vă rugăm să folosiți optiunea Recuperează parola uitată, disponibilă în pagina Acces cont.
Cum procedez dacă doresc să modific datele din contul meu?
Pentru a modifica datele din contul de client, vă rugăm sa vă autentificați în cont și să accesați apoi optiunea Actualizare cont, disponibilă în secțiunea Contul meu.
Trebuie să am cont pentru a putea cumpăra?
Pentru a face cumpărături pe acest site, este necesar să vă creeați un cont de utilizator. Acesta poate fi creat și după ce ați adăugat produsele dorite în Coșul de cumpărături.
Pot afla informații despre comenzile anterioare?
Puteți consulta istoricul comenzilor efectuate pe site, accesând secțiunea Istoric comenzi.
Doresc să achizitionez un produs care nu este pe stoc. Cum procedez?
Pentru mai multe informații despre disponibilitatea produsului, vă rugăm să ne contactați la numărul de telefon: (+373) 68 20 37 91 sau să ne scrieți la adresa electronică: sano_operator@tpc.md.
Doresc să obțin informații suplimentare, care nu se regasesc pe site. Cum procedez?
În acest caz, vă rugăm să ne contactați să la numărul de telefon : (+373) 68 20 37 91 sau să ne scrieți la adresa electronică: sano_operator@tpc.md.